dissabte, 26 de novembre del 2016

El meu futur d'aquí a deu anys

Actualment, tinc quinze anys, així que d'aquí a deu anys en tindré vint-i-cinc. Així és com em veig en aquell moment:

En els estudis, ja hauria acabat el batxillerat social fa set anys. Amb divuit anys. Possiblament estaria fent o ja hauria acabat una carrera universitària. M'agradaria fer la carrera d'administració empresarial, ja que vull treballar en una empresa o una multinacional. Hauria fet la carrera a la Universitat Autonòma de Barcelona (UAB).

En la feina, mentre buscaré feina en una empresa, estaria treballant de cambrera en un bar o en un restaurant per poder mantenir-me. També m'agradaria treballar una temporada d'hostessa de vols internacionals, ja que m'agrada nolt viatjar an avió i conèixer diferents cultures.

Com he dit en el paràgraf anterior, m'ha agrada molt conèixer diferents cultures i viatjar en avió i per això vull viure a l'estranger, com per exemple, a França, a Italia, als Estats Units o al Regne Unit.

Possiblament, el meu futur d'aquí a deu anys sigui així, esperò que sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada