dijous, 10 de novembre del 2016

Autoretrat



Tinc 15 anys, vaig nèixer el 4 de gener del 2001 a Granollers. Sóc una noia alta, faig 1,70 d'alçada. Tinc els cabells negres i els ulls marrons quasi negres. Sóc simpàtica i oberta amb tothtom, crec que aquesta seria la meva millor qualitat. El meu pitjor defecte (que ho estic intentant canviar) és que a vegades m'enfado molt ràpid.


El meu somni des que era petita era anar a París i veure la Torre Eiffel. L'estiu oassat, per fi, vaig poder anar-hi i m'ho vaig passar molt bé. De petita era molt tímida i m'agradava sortir a les fotos. Ara, sóc més extravertida i m'encanta fer-me fotos. A vegades sóc pesada i perseverant.


La meva música preferida és el pop, hip hop, rap i R&B. Normalment escolto música americana. M'agrada molt menjar i tastar menjars d'altres països, El que més m'agrada és la pizza i els macarrons. No puc sortir de casa sense el meu mòbil, sempre el tinc al meu costat.


Quan acabi l'ESO i el Batxillerat, m'agradaria anar a treballar i/o viure als Estts Units. El meu somni és viatjar als cinc continents, sé que és una mica difìcil, però espero poder fer-ho realitat. No m'agraden els insectes ni els gats, hem fan por. Les pel·licules que més m'han marcat han sigut: "La teoria del todo" i "Intocable". El meu lema és: "Creu en tu mateix i mai podran enfonsar-te".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada